Om mig

Tjejen, tösen, kvinnan som studerar Women´s studies på Virginia Tech, USA. Är nyfiken och liten, lycklig och inspirerad. Vill vara just där jag är och vill göra just det jag ska. Inte mer inte mindre

onsdag 7 september 2011

Kom och lek en lek!

Ska vi leka lite du och jag? Jag kan en ordlek. Såhär går den till:

Du börjar här på NAMN studsa vidare till LUST ta rejält med fart över E:et och ta ett lååååångt skutt till RACIST. Här vill du helst inte bli sedd så skynda vidare till SAKNAD. Det här ordet verkar vara mera omfattande än vad du trodde så du får helt enkelt sätta det i fickan och ta det med dig. Ta en powernap på FNITTER, det skakar och rör på sig lite lustigt. Om du tittar noga så finns EMPATI en bit bort från dig, försök ta tag i E:et men akta dig för BITTERHETEN som kommer från vänster, om du står i vägen så kör den över dig. Spring förbi KOMPLEX, bokstäverna var klibbiga och fastnade på din tröja. Lugn bara lugn, dyk ner i ÄLSKAD så behöver du inte fundera på dem längre. När du ändå är här så kan du sätta en stor, röd flagga på S:et så att du lätt hittar tillbaka. Ordna en fest för alla dina vänner på MISSLYCKAS. Jag vet ett bra ord, bara en mening bort, där ni kan ha efterfesten det heter STOLT. Nu kan du gå HEM igen, ditt HEM, där du, NAMN, hör hemma och där det finns LIVSLUST.


Vad ska vi leka nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar