Om mig

Tjejen, tösen, kvinnan som studerar Women´s studies på Virginia Tech, USA. Är nyfiken och liten, lycklig och inspirerad. Vill vara just där jag är och vill göra just det jag ska. Inte mer inte mindre

torsdag 6 oktober 2011

Washington DC

Om 3 timmar hoppar jag på bussen till DC. Sweet.

Det här vill jag göra i hufvudstaden:

  • äta indiskt
  • skriva kort till familjen
  • läsa Tomas Tranströmers poesi
  • prata med en uteliggare
  • shoppa på Outlet
  • smalltalka med en busschaufför
  • göra mitt första "kindnessuppdrag"
  • köpa en överraskningspresent åt min rumskompis
  • lyssna på live jazz
Cecilia ser helt upprymd ut, Mr President tycks kunna behärska sina känslor något bättre. Kan även konstateras att en kycklinggul blazer är helt klart något fröken Wester inte ska sikta in sig på under shoppingturen. Guld pärlörhängen däremot...keeper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar