Om mig

Tjejen, tösen, kvinnan som studerar Women´s studies på Virginia Tech, USA. Är nyfiken och liten, lycklig och inspirerad. Vill vara just där jag är och vill göra just det jag ska. Inte mer inte mindre

söndag 16 oktober 2011

Varma Kriget


I några veckors tid har min mat mystiskt försvunnit ur det gemensamma kylskåpet. Vi har uppenbarligen en mattjuv eller två i huset. Så, när min påse med blandade nötter försvann i torsdags insåg jag att nu är det allvar. Nu är det krig. Så jag greppade mitt kavelgevär och avfyrade heta, kladdiga nybakade COOKIES. Tänkte att mattjuvarna kan behöva lite sötma i tillvaron. Mera Cookies åt folket! Kavelkvinnan meddelar uppdrag slutfört.


3 kommentarer:

  1. Du gör mig tårögd Cicci, så fint! :)
    Jag saknar dig massor, är det inte jul snart?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :). Jo Cilla, snart, nedrakningen ha borja!! Kramar!

    SvaraRadera